Reklamace a vrácení zboží

Jak řešíme reklamace?

Reklamace jsou zpracovávány v souladu s platnými právními předpisy. Vaše práva vyplývají z občanského zákoníku, ať už jste spotřebitel nebo podnikatel. Na zboží poskytujeme záruku dle zákona, přičemž spotřebitelé mají nárok na záruční dobu 24 měsíců.

Jak postupovat v případě reklamace nebo vrácení zboží?

  1. Vyplňte reklamační formulář, který si můžete stáhnout zde.
  2. Přiložte kopii kupního dokladu a fotografie vadného zboží.
  3. Zašlete zboží spolu s formulářem na adresu:
    Gastro Kafe CB, s.r.o.
    Litvínovice 32 – Stecherův mlýn
    370 01 České Budějovice

Doporučujeme zboží zabalit tak, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě, a případně zásilku pojistit.

Vyřízení reklamace

Reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě:

  • Pro spotřebitele nejpozději do 30 kalendářních dnů.
  • Pro podnikatele nejpozději do 90 kalendářních dnů.

O průběhu reklamace vás budeme informovat e-mailem nebo telefonicky. 

Záruční doba

Na všechny produkty poskytujeme záruční dobu 24 měsíců pro spotřebitele a 12 měsíců pro podnikatele (Na kávovary JURA na IČO poskytujeme 25 měsíců). Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení, vady způsobené nesprávným používáním nebo poškození zboží vyšší mocí.
Podrobnosti naleznete v přiloženém záručním listě Záruční_list.

Potvrzení záruky a daňový doklad

Dokladem pro uplatnění reklamace je váš daňový doklad (faktura). Uložte si prosím fakturu po celou dobu záruční lhůty.

Odstoupení od smlouvy – vrácení zboží

Pokud byla smlouva uzavřena distančně (například přes e-shop), máte právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů pokud nebyl nákup proveden na IČO.
Pro odstoupení od smlouvy postupujte následovně:

  1. Informujte nás o svém záměru odstoupit na e-mail info@gastrokafe.cz.
  2. Odešlete zboží na naši adresu uvedenou výše. Náklady na dopravu hradí kupující.

    Zboží musí být vráceno kompletní a nepoškozené. V případě vrácení kávovaru, který byl použitý pro výrobu kávy nebo mléčných
    nápojů je třeba zejména z hygienických důvodů vyčistit celý stroj, zejména kompletní rozvody mléka, kávových cest, rozebrat a vyčistit spařovací varnou jednotku, zkontrolovat mlecí kameny v kávomlýnku a případně odstranit nánosy vodního kamene v rozvodech vody a další případné nečistoty a mastnoty.

Podrobné informace najdete v našich obchodních podmínkách.

Máte další dotazy? Kontaktujte nás na e-mailu info@gastrokafe.cz nebo telefonicky na čísle uvedeném v kontaktech.


Ke stažení